لپ تاپ لمسی استوک دل Latitude 7400
نوشته شده توسط : sonia

مشخصات لپ تاپ لمسی استوک دل Latitude 7400


لپ تاپ لمسی استوک دل Latitude 7400 یکی از بهترین لپ تاپ‌های ارائه شده توسط کمپانی DELL است، چونکه در این مدل شما شاهد پردازنده تصویر i5-8265U هستید، این پردازنده به راحتی می‌تواند میلیاردها رنگ را شناسایی و رنگ‌های جدید که ارائه می‌شوند را پردازش کند و گذشته از این‌ها این امکان را دارد، برنامه‌هایی که نیازمند پردازنده گرافیکی بالاتری هستند را به خوبی به اجرا در بیاورد.

یکی دیگر از موارد که در این لپ تاپ ارائه شده پردازنده گرافیکی intel HD است، که کش بسیار قدرتمندی دارد، و می‌تواند در کنار رم و پردازنده تصویر کش گرافیکی بالایی را ارائه دهد. همچنین دل مانند بسیاری از لپ تاپ هایی دیگر که معرفی کرده است، در این لپ تاپ نیز از یک رم 8GB پشتیبانی کرده که می‌تواند در افزایش سرعت انتقال داده‌ها و افزایش سرعت اجرا نقش بسیار مهمی ایفا کند.

 

لپ تاپ لمسی استوک دل Latitude 7400

همچنین با وجود همه این امکانات حافظه‌ی داخلی این لپ تاپ نیز دارای ظرفیت مطلوب 256GB بوده که از نوع SSD و سرعت انتقال و ذخیره سازی بی‌نظیری برخوردار است. در کنار این‌ها شما شاهد صفحه نمایشگر 14.1 اینچ با کیفیت تصویر بسیار خوب FHD هستید، که می‌تواند تصاویر را به شکل بی نظیری برای شما نمایش دهد، و با استفاده از قابلیت لمسی بودن آن به راحتی دیگر بدون نیاز به دکمه ها و کلید های کیبورد و موس برنامه های مورد نظر خودتان را اجرا کنید.

لپ تاپ لمسی استوک دل Latitude 7400  ،    لپ تاپ لمسی دل Latitude 7400   ،    لپ تاپ لمسی دل مدل Latitude 7400    ،    لپ تاپ لمسی مدل دل 7400    ،  لپ تاپ لمسی استوک مدل دل  7400   ،  لپ تاپ لمسی  لتیتود استوک دل مدل 7400  





:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: